Print Friendly, PDF & Email

אנרגיה דלק וגז טבעי

תעשיית האנרגיה כמו גם התעשיה הכימית, עוסקת מטבעה בתהליכים מסוכנים ובחומרים מסוכנים. מעבר להיבטים הבטיחותיים והסביבתיים הרלוונטים מאד לתחום האנרגיה. ייצור אנרגיה הוא קריטי לחוסנו של ארגון ואפילו חוסנה של המדינה ולכן יש להוסיף למשולש של בטיחות, בריאות וסביבה גם את הצלע הרביעית של אמינות וזמינות

השירותים שלנו

תכנון הנדסת בטיחות אש

היבטי הבטיחות במבנים רגילים נגזרים ומטופלים בחוקי הבניה כדוגמת חוק התכנון והבניה. לעומת זאת,  במבני תעשייה התכנון נעשה מורכב יותר. המורכבות נובעת מהסיכונים הייחודיים שנובעים משימוש בחומרים דליקים, מתלקחים, רעילים, מחמצנים וריאקטיביים, מתנאי עבודה כדוגמת לחץ וטמפרטורה.

קרא עוד

נהלי חירום, מילוט ותיק מפעל ושטח

אנו בהזמט משקיעים מאמצים רבים כדי להביא ללקוחותינו את הפתרונות האופטימאליים בכל שכבות ההגנה שמיועדות להפחית, למנוע ולמזער את הסיכונים בארגון. שכבות ההגנה לא תוכלנה להיחשב כמושלמות עד להשלמת החלק המתעתע מכולם.

קרא עוד

התייעלות אנרגטית

אנו בוחנים כיצד מערכת הבקרה והמפעילים בחדר הבקרה ובשטח מנהלים את התהליך. אנו מציעים דרכים אופטימליות לניהול אנרגטי יעיל יותר של התהליך.

קרא עוד

מבדק התאמה הנדסי ופיקוח עליון

השירות שאנו מציעים מתמקד בבדיקה שהתכנון הסופי ו/או הביצוע בפועל תואמים את העקרונות והכללים שנקבעו בבסיס התכנון. בנוסף אנו בודקים שהתכנון בכללותו עומד בדרישות החוק והתקינה לפחות בכל האמור להיבטי בטיחות וסביבה ולכל היבט.

קרא עוד

נהלי סביבה, בטיחות ואיכות

ידע הוא דבר מצוין. אך הוא לא שווה דבר וחצי דבר אם לא מצליחים להטמיע אותו בתוך הארגון. כדי להבטיח שידע בנושאי סביבה, חומרים מסוכנים, בטיחות בתהליך ובטיחות עובדים מגיע לכל המקומות בארגון אליהם הוא צריך להגיע, אנו מציעים הדרכות ספציפיות וממוקדות ללקוחותינו.

קרא עוד

ניתוח סיכונים

בתעשיה הכימית אנו נדרשים לוודא שכל שכבות ההגנה מתפקדים היטב. לצורך זה אנו מציעים ניתוחי סיכונים מסוג HAZOP לתהליך עצמו, HAZID לסביבת העבודה, FMECA לתהליכים שאינם רציפים. לדוגמת startup או emergency shutdown FMECA נמצאה כיעילה גם לניתוח סיכונים.

קרא עוד

שלדג, מידע, סיווג סימון ורשוי כימיקלים

אחד השירותים הוותיקים שלנו, שהחל כבר בשנת 1987  הוא שירות ההכנה של גיליונות בטיחות MSDS . לשירות זה  נלווים גם הכנת דפי בטיחות, דפי שינוע, סיווג חומרים, רישוי כימיקלים בכל העולם ,סימון ותווי כימיקלים.

קרא עוד

נאותות סביבתית Due Diligence

בדיקות נאותות, או בשמן הלועזי due diligence, נעשות על ידי רוכש פוטנציאלי של נכס כלשהו על מנת להבטיח שהרוכש מקבל נכס כמובטח על ידי הקונה. בדיקות הנאותות כוללות אלמנטים כלכליים ומשפטיים כבדי משקל אשר נעשים על ידי מי שמתמחה בכך.

קרא עוד

אוויר נקי ובקשה להיתר פליטה

בעת תהליך דרישה להיתר פליטה חדש,  חידוש היתר הפליטה או שינוי תנאי ההיתר חשוב לדעת כי קבלת היתר פליטה כרוכה בתנאים ומגבלות והשקעה רבתי בציוד קצה. על-כן חשוב להקפיד כי התנאים להיתר הפליטה יהלמו.

קרא עוד

הדרכות בטיחות וסביבה

אנו מציעים הדרכות ספציפיות וממוקדות ללקוחותינו . זאת על מנת  להבטיח שידע בנושאי סביבה, חומרים מסוכנים, בטיחות בתהליך ובטיחות עובדים יגיעו לכל המקומות בארגון אליהם הוא צריך להגיע.

קרא עוד

ליווי, תמיכה והקמה של מערכות ניהול ISO

דרישות איכות בינלאומיות מחייבות ארגונים בכלל ויצואנים בפרט לקבוע סטנדרטים אחידים באספקטים שונים. תכנון והטמעה נכונה של סדרת מערכות הניהול נותנת לארגון תשתית יציבה לשילוב אספקטים שונים ומציעות כלים לשיפור מתמיד.

קרא עוד

נאותות סביבתית Due Diligence

חלק גדול מהשירותים שאנו מציעים עוסק בהיבטים שונים של ניהול סיכונים. אולם ניהול סיכונים אינו מסתיים בזיהוי הסיכונים ובהצעת פתרונות. בסופו של יום נדרש לתכנן ולהקים את המערכת/מערכות שיצליחו להפחית סיכונים.

קרא עוד